16 Şubat 2016 Salı

HAMILE GUNLUGU- 9.Hafta

Merhabalar.. Bugun Cape Town uzun sureli gunesli gunlerinin ardindan soguk ve ruzgara birakti kendini. Uzun zaman sonra ilk kez kalin hirkalar giymis oldum. Gun itibariyle 10+1 haftalik olduk. Gecen haftaki belirtilerimden ve kisa sureli tatilimizden biraz bahsetmek istiyorum. 

Oncelikle bebek bu hafta varla yok arasinda bir durumdaydi. Mide bulantilarimin olmadigindan bahsetmistim. Istahsizlik sikintim da ozellikle son birkac gundur azaldi. Eti yavas yavas yemeye basladim.. Acikcasi tr den misafirlerimiz geldiginde cok kotu olacagimdan endiselenmistim ama yasadigim mutlu anlarin da etkisinden olacak ki istah ve enerji patlamasiyla doldum. :)

Kuzenlerin gelisi uzun suren yalnizligimiza o kadar iyi geldi ki.. Ailelerimiz sagolsunlar, onlarla birlikte koca bir bavul yiyecek gondermisler. Hepsine o kadar hasret kalmisiz ki, bir yandan bir anda yiyip bitirmek istiyor, diger yandan da minik minik atistirip bitmesine kiyamiyoruz. :) Uzun sure sonra gercekten doydugumu hissettim kisacasi... Memleketin kiymetini bilelim gercekten esi benzeri bulunmayan hazinelere sahibiz. Ceken bilir :))

Bu haftasonu hic hamile degilmiscesine oradan oraya zipladim durdum. Cumartesi gunu quid bike ile dag tirmanisi yaptik. Hamile oldugumdan cekinseler de yine inadim baskin geldi ve hepsinden once tamamladim route u :)) Ardindan gelen manzara da essizdi...




Pazar gunu de uzun suredir istedigimiz bir etkinligi gerceklestirdik. Hazir macerasever kuzenlerimiz de buradayken yapilabilecek en guzel sey tabi ki zipline yapmak oldu. :) Inanilmaz guzel bir tecrube.. Gercekten yasamak gerekiyor. Hamileler icin cekince olustursa da kesinlikle bittikten sonra tekrar yapmak istiyorsunuz. Ne yalan soyleyeyim, su gecirdigim son bir kac gunden sonra olan agrilarim da ciddi olcude azaldi. Istah problemim duzeldi, daha mutlu bir insan oldum. Yani ihtiyacim olan biraz adrenalinmis. Birazcik tabi :P





Bebek tum bu olanlardan sonra iyidir diye tahmin ediyorum. :) Haftaya Carsamba gunu aylik kontrolumuz var. Ikili tarama da yapilacak. Gelecek yazimi bu kontrolden sonra paylasacagim.

 Guzel haberlerle tekrar gorusmek uzere... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder