13 Mayıs 2016 Cuma

HAMILE GUNLUGU- 23. Hafta

23+0 haftadan herkese merhaba.. :) Gecen hafta havanin guzelliginden nasil bahsettiysem bir hafta boyunca sadece 1 gun gunes yuzu gorebildik. :D Baya kasvetliydi, hic disari cikasim gelmedi ama zorladim kendimi ve ciktim. Gecen haftaya oranla bu hafta ekstra yasadiklarim kesinlikle burun tikanmasi oldu. Onceki haftalarda da ara ara tikanan burnum bu hafta geniz akintisiyla birlikte bir hayli zorladi beni. Bu donemlerde artan gebelik hormonlarina paralel olarak damarlarda burun damarlarinda genisleme olabiliyormus. Cok az annede gorulen bir durummus ve biz de nasiplenmis olduk. Iliadine burun sprayi almistim, zararli oldugunu bile bile birkac gun kullandim malesef. Ozellikle geceleri iyice nefes alamaz duruma geldim. Bugun okyanus suyu ya da wix tarzi, ilac iceriksiz bir urune gececegim. Bunun disinda gecen haftaki bel agrilarim yogun oranda azaldi. Bazen oyle sizliyordu ki, yuruyus oncesinde ozellikle ayaga kalkamaz hale geliyordum. Ama vucudum isininca hicbir sey kalmiyor. Yuruyus sonrasinda pamuk gibi oluyorum. 

Bu arada bebek arabamizin da siparisini verdik bugun. Uzun zamandir arastirma icerisindeydik, iki uc modele dusurmustuk secenekleri ve aralarinda gidip geliyorduk. En son bu sabah Joker magazasinda guzel bir indirim yakaladik ve firsati kacirmak istemedik. Tercihimiz Bebe Confort-Elea puset ve ana kucagindan yana oldu. Gayet kullanisli ve katlanimi kolay bir model. Uzun sure guvenle kullanacagimizi dusunuyorum.

Son olarak da gobegimi paylasayim sizlerle. Fotograf biraz yaniltici olabilir, cektigim aksam yogun derecede gaz sikintim vardi ve biraz buyuk gozukebilir gozunuze. :)



Haftaya gorusmek uzere...

Sevgiyle kalin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder