20 Mayıs 2016 Cuma

HAMILE GUNLUGU- 24.Hafta

Sanirim gebelik acisindan en hareketsiz, ama gelecek acisindan en hareketli diyebilecegimiz bir hafta oldu. Ani bir kararla 29 Mayis' ta Guney Afrika defterini kapatiyorum. Buna sebep ise esimin is degistirmesi oldu. Johannesburg kentinde yeni bir is teklifi aldi ve 1 Haziran' da baslamasi istendi. Bir sure kabul edip etmemek arasinda kaldik. Kabul etmesi durumunda yeni ev arayislari, doguma gelip gelemeyecegi ve benim oradaki duzene adaptasyon surecim vs. konular basimizda dolanip durdu. Sonrasinda Temmuz ortasindaki Turkiye planlarimi 1,5 ay oncesine almak istedim. Bu kisa sure icin yeni bir duzen olusturmayi gerek gormedik. Esim de destekledi bu fikri. Dogum konusunda da Eylul ayina kadar orada kalmayi planladigini ve is devam etse bile bebek dogduktan sonra Turkiye' ye donmek istedigini belirtti. Fikri ilk basta biraz sasirti acikcasi. Ben daha uzun vadede planladigini tahmin ediyordum; ama biraz dusununce bu sekilde daha iyi olacagi kanisina vardik. Sonuc olarak babamizdan 3 ayligina ayriliyor olacagiz. Sonrasinda da her sey yolunda giderse bebegimizi Turkiye' de, ailelerimize yakin olacak sekilde buyutmek istiyoruz. Bu benim acimdan da, bebek dogduktan sonraki birkac ayi takiben is hayatima geri donmemin kapilarini aralayacak. O zamanki sartlar ne gosterir bilmiyorum ama isime cok ara vermeden devam etmek istiyorum. 

Bununla birlikte 26 Mayis' ta buradaki son doktor kontrolum gerceklesecek. Bir yandan da guzel oldu, 1 aydir ozlemistim prensesi. Neler yaptigini gormek icin sabirsizlaniyorum. 

Kisacasi bu hafta boyle degisik bir hafta oldu. Gebelikle ilgili degisen bir sey olmadi. Belki kafam bu durumlarla cok mesgul oldugu icin gormedim bile. Hareketleri gayet normal. Yasayip gidiyoruz anne-kiz :)

Simdi bizim icin hazirlanip donme vakti :) 

Sevgiler 


2 yorum:

  1. Gamze hanim merhaba, mail adresinizi alabilir miyim size bir konu hakkinda danismam gerekiyor
    Benimkisi chicthem@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, mail gönderdim size bugün kontrol eder misiniz?

      Sil